04 lipca 2012

Tropikalna dżungla


Marzycie o urlopie? A jeszcze musicie trochę zaczekać, bo wyjazd za jakiś czas? Też tak mam.

Proponuję pogrzebać w szafie i wyciągnąć coś co Wam ten urlop trochę przybliży,
przywoła wspomnienia lub pozwoli powyobrażać sobie wakacyjne klimaty.

Ja wyciągnęłam wczoraj prostą, bawełnianą sukienkę z bufiastymi rękawami.
Niby prosta, ale co za kolory! Jak tropikalna dżungla.


Dekolt jest na gumce - można nosić tradycyjnie lub na ramionach w stylu Carmen.


I skoro tak kolorowo i wakacyjnie się zrobiło – to jeszcze „sen nocy letniej” w wydaniu Chagall’a:

 I zagadka – proszę podać tytuł tego obrazu :)

2 komentarze:

  1. Nie jestem znawczynią twórczości Marca Chagalla i znalezienie tytułu zajęło mi trochę czasu ale w końcu się udało to " Koncert"

    OdpowiedzUsuń