10 grudnia 2012

Wejście smoka czyli konkurs

 A funny dress for competition :)

Ta dzianina w "kopnięte" kropki bardzo mi się spodobała;
lubię wszystkie kolory, które się na niej pojawiły.
Poza tym na rolce z materiałem było napisane ARMANI HOUSE (?!),
no nie wiem czy wierzyć, ale dzianina jest rzeczywiście świetnej jakości.
Pomyślałam, że można z niej uszyć wesołą sukienkę - w sam raz na konkurs KANWY.
I tak też zrobiłam; uszyłam sukienkę o swobodnym kroju
(w większości opartą na wykroju z Burdy 10/2012, model 118A).
Dodałam kilka drobiazgów: odszycie dekoltu i jeden mankiet z elastycznego jedwabiu
w kolorze fuksji oraz marszczoną falbanę z tyłu.




Jeśli się komuś bardzo podoba, to może zagłosować tu przez kliknięcie "lubię to".
Z góry dziękuję :)
Dodam jeszcze, że to właśnie KANWA udostępniła nam szwalnię na spotkanie szyciowe,
które odbyło się w listopadzie w Krakowie.


English: It is base on Burda project 10/2012 pattern 118A (with some modification)
The idea was - a funny dress which catch your eye :)
I have sewed it for KANWA competition.
If you like it you can vote by marking "lubię to" (up to Dec 16th).




Powiem jeszcze na koniec, że dopasowywanie tych kropek przy szyciu było chyba trudniejsze niż dopasowanie kratek. Kropki niby w rzędach, ale każda trochę kopnięta w inną stronę :)

............................................................

Historia mody na wesoło w odcinkach
(od stworzenia świata do Euro 2012)

odcinek 20                    M.K.


Mężczyźni strojni w jedwabne płaszcze
Z haftem pegazów, lwów i słoni,
Zazwyczaj życie wiedli hulaszcze
W przepychu i pachnideł woni.

Jedwabie ciężkie, purpurowe,
Obficie złotem przetykane
Mieli cesarze i cesarzowe,
Brokatem były nazywane.

Zaś mniej zamożni i biedacy
Nierówni tym wyniosłym panom,
W święta czy podczas ciężkiej pracy
Nosili godnie, odzież lnianą.                          cdn.

17 komentarzy:

  1. Bardzo fajna i wesoła sukienka! I te kopnięte kropki - cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Kropki są w tak pięknych kolorach, że chciałabym mieć materiały o barwie każdej z nich :)

      Usuń
  2. jeju ta tkanina jest rewelacyjna!!!! sukienka - no kurczę chcę taką w szafie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta dzianina jeszcze jakiś czas temu leżała na półce w Matex'ie (Wadowicka 5, K-ów), tam ją znalazłam.
      Może jeszcze leży?

      Usuń
    2. ło matko muszę jechać!!!! aaaaaaa

      Usuń
  3. wow efekt kapitalny!!! :) bardzo mi się podoba i lecę głosować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za głos.
      Chyba jednak nie mam szans, mam mało znajomych na Facebooku.
      Ale z sukienki i tak się cieszę :) Warto było się zmobilizować i ją uszyć.

      Usuń
  4. What a nice dress, I like the fanciful fabric you used for it and it looks so good on you!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ona jest pozytywna! A ten krój jest na mojej chce-liście, ale chwilowo utknęłam w ozdobach świątecznych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) To prawda - jak patrzę na te kolory,
      to od razu mi się humor poprawia.

      Usuń
  6. Tkanina jest fantastyczna,sukienka też,"lubnęłam"oczywiście:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna i tkanina i końcowy efekt:) Nastraja pozytywnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, tak - bardzo pozytywnie :)
      Gdyby zamiast deszczu padały takie kropki z nieba - nikt by nie narzekał :)

      Usuń