24 czerwca 2013

Mała bluzeczka

A small blouse

Tę bluzeczkę zaczęłam szyć wczesną wiosną.
W międzyczasie zrobiło się lato, a bluzka nie mogła doczekać się wykończenia.
Nie szkodzi - będzie "jak znalazł" na jesień :)



Uszyłam ją z milutkiej dzianiny bawełnianej,
dekolt wykończyłam lamówką w drobną krateczkę.

Pomyślana była jako komplet do tej spódniczki.



English: This blouse I have started to sew in early spring.
In the meantime, it became summer ...
It does not matter - it will be for fall  :)
I made it of a cute knitwear cotton.
It is a set for the skirt.

_______________________________________________

Muszę też wspomnieć o krakowskim szyciowym spotkaniu                    
[bez szycia, za to z kawą i ciastem].
Wspaniała atmosfera i przemiłe koleżanki,
możliwość osobistego spotkania osób, które zna się tylko z sieci;
to wszystko powoduje, że chętnie uczestniczę w takich spotkaniach.
Zapraszam Was do obejrzenia relacji z tego wydarzenia
u Asi, Bożenki, Kasi i Uli.
Obecne były też Ela, Dominika, Dominika i Natalia.
Pozdrawiam serdecznie :)                                  
Aneta
 

...........................................................
Historia mody na wesoło w odcinkach
(od stworzenia świata do Euro 2012)

odcinek 41                 M.K.

Na głowie nosi czepek wysoki,
Co w owym czasie nowością było.
"Różkami" zastępuje loki,
A gorset, ściska z wielką siłą.

Tkaniny - tylko orientalne
Są istnym hitem tego wieku,
A w ostrą zimę i lato upalne,
Futro lśnić musi na człowieku.

Tę modę z wolna świat toleruje
Oraz nabiera doń dystansu,
Inne ubiory też promuje,
Wszak wchodzi w okres renesansu.                                       c.d.n.

18 komentarzy:

  1. Prosta, ale będzie można ją z wieloma rzeczami połączyć. Bardzo fajna dzianinka dostosowana dla córki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzianina jest tak miła, że sama chętnie bym ponosiła taką bluzkę :)

      Usuń
  2. Bardzo ładna i fajnie wygląda z tą spódnicą :). Mnie też bardzo miło było Cię poznać :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeszcze ciągle u nas różowo i cukierkowo, ale już się przed tym nie bronię. Jak córcia wyrośnie, to mi będzie tego pewnie brakować :)

      Usuń
  4. Fajna ta bluzka. Sama bym w takiej mogła chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super bluzeczka :)
    bardzo miło było Cię poznać :)
    wreszcie poznałam autorkę tych pięknych sukienek do których wzdycham od dawna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, oblałam się rumieńcem :) bardzo dziękuję.
      Ja się też bardzo cieszę, że byłaś i miałyśmy okazję się poznać.
      I mam nadzieję, że jeszcze kiedyś powtórzymy spotkanie :)
      Pa
      Aneta

      Usuń
  6. Bardzo ładna, słodki komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny miałaś pomysł z tą lamówką (lamówka, tak? nie widzę dokładnie); obszyty dekolt a z dużej nadwyżki zrobiona kokardka! Super! No i te wiersze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zgadłaś. Lamówka przechodzi w wiązadełko :)

      Usuń