28 lutego 2014

Nadchodzi wiosna...

Spring is coming

Lubię zielony kolor; a w szczególności, gdy nadchodzi wiosna.
Lubię również wygodne ubrania; a to już bez względu na porę roku.


Wykorzystałam wykrój z Burdy 2/2014, model 134
i zalegającą w szafie trawiastozieloną dzianinę oraz kawałek innej (?) tkaniny.



Użyłam podszewki wiskozowej we fiołkowym kolorze, by jeszcze szybciej przywołać wiosnę :)
WIOSNO, czekamy!!!
 

...........................................................

Historia mody na wesoło w odcinkach
(od stworzenia świata do Euro 2012)

odcinek 55                 M.K.

Rewolucyjnie dojrzała młodzież,
Wdrażać zaczyna zwyczaje nowe
I przyozdabia chętnie swą odzież
W drogie im barwy narodowe.

Panie chcą także większej zmiany,
Gdy Francją wstrząsa przełom wielki,
Lansują obraz dotąd nieznany,
Światłej kobiety-obywatelki.

Znakiem tych wielkich, dziejowych zmian
Jest dla płci obu równość stroju,
Trudno rozpoznać - pani czy pan,
Nie ma różnicy w stylu i kroju.

Głowy dam, płasko ufryzowane,
Kapelusz skrywa króciutkie loki.
Buty z cholewką, sznurowane,
Na szyi krawat wisi szeroki.                                            c.d.n.

18 komentarzy:

  1. To chyba trudny model ale bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było tak źle w czasie szycia; trochę zabawy z kieszeniami, a reszta zależy od dzianiny (ta moja była taka średnio trudna w obróbce, bywają gorsze - szczególnie jak się nie ma overlocka).

      Usuń
  2. piekna sukienka Ci wyszla bardzo orginalna ze wzgledu na rozne materialy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sukienka i kolor wiosenny.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna wyszła w tych kolorach, piękny odcień zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor cudny, świetne wykonanie sukienki

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jest! Choć nie przepadam za zielonym na sobie to Ty wyglądasz super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetna sukienka! I ten kolor... na pewno przywoła wiosnę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny kolor, ja też bardzo lubię zielony - z wiekiem skłaniam się ku tym coraz bardziej intensywnym barwom.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka super, zwłaszcza, że dwa różne gatunki materiału ma. No i oryginalna cięciem. Na Tobie ładnie leży i Tobie pasuje. Podoba mi się połączenie kolorów, ale nie każda zieleń mi pasuje. No to teraz może ta wiosna do nas zawita. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna sukienka i ten kolor zieloniutki. Wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham zielen wiec sukienka niezwykle mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  12. Alez ona jest radosna i fajna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam taką zieleń, chociaż wykrój jak dla mnie trochę zbyt udziwniony.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sukienka! tez chciałam sobie taką uszyć. Bardzo ładny kolor wybrałaś :)

    http://paulijaszyje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wygląda ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo twarzowy kolor,dobrze sobie radzisz z szyciem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń